Malin

En blogg om mig

friidrott

Publicerad 2011-06-02 16:50:25 i allmänt,

Åh, snart ska jag åka iväg. Till världens bästa Vik. Till världens bästa friidrottsträning! Hoppas det kommer många idag. Eller först och främst hoppas jag på att det är något över huvud taget. Eftersom det är röd dag, men vad jag vet har inte det hindrat oss någon gång.

Fick reda på att jag ska jobba två dagar nästa vecka också! Eller provjobba, lära mig ännu mer innan sommaren. Sen började mitt sommarschema vecka 27, vilket kommer innebära någon veckas ledighet innan jobbet börjar på allvar! Helt underbart. Dock vill jag jobba så mycket som möjligt, men jag får vara glad för det jag får!


Detta firar vi med en egopic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela