Malin

En blogg om mig

fika och promenader med fina vänner

Publicerad 2011-06-17 15:05:33 i allmänt,

Klockan elva mötte jag som sagt upp Matilda. Vi gick en liten sväng sen hamnade vi på City och fikade. Där satt vi i två timmar innan jag skulle gå till Nordells och möta upp Edith och Sofie. Vi gick hem till Sofie och pratade. Var jättkul att träffa flickorna igen och vi ses imorgon, kanske ikväll. Det beror lite på. Men det är alltid underbart när jag är med dem. Vi har pratat om allt möjligt, så som vi brukar göra. Och vi har fått oss fina skratt.

Nu måste jag äta något innan träningen. Ikväll blir det nog mest mys med familjen, göttä!

Kommentarer

Postat av: Patrik L

Publicerad 2011-06-18 23:24:45

finns inget bättre än att hänga med kompisar en sen sommarkväll och bara snacka =D

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Publicerad 2011-06-19 00:26:25

Hej hej :D Allt bra?

Jag undrar om vi ska följa varandra via bloglovin?



Btw:

Alla som gillar min fan sida på facebook , dem blir länkade i min blogg:

http://facebook.com/mohammedipage



Ha en trevlig sommar! ♥

Postat av: holykirch.se

Publicerad 2011-06-19 00:30:15

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela