Malin

En blogg om mig

Favoritlåt

Publicerad 2011-06-13 15:34:42 i Fin bete,

Alltså, jag har säkert tjatat om detta hur många gånger som helst. Men jag måste bara länka min favoritlåt just nu.

Veronica Maggio – Satan i gatan

Skräll att det är Maggio. Lite mer skräll är nog vilken låt det faktiskt är. Jag har varit insnöad på Maggio ett tag nu, men jag har mest lyssnat på Välkommen in, Sju sorger, Snälla bli min. Men när denna låten kommer upp, jag hör bara introt och känner "YES!" och är överlycklig över att det just var denna låten som började spelas. Det är så jag inser hur sjukt galet bra den verkligen är! Så det är min favorit just nu.


Satan i gatan vad bra den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela