Malin

En blogg om mig

en dag ute på balkongen

Publicerad 2011-06-03 12:53:28 i allmänt,


Det är inte så att man klagar eller så


Jag älskar sol och jag älskar att sitta ute på balkongen


Allt som behövs


Iförd det nya linnet från HM plus en bandeaubh från samma ställe


Gick in och hämtade solglasögonen från..... HM!


Plötsligt blev man mycket snyggare

Nu sitter jag med brillorna på huvudet och mår helt underbart och lyssnar på en ny spellista jag gjorde "när solen kikar fram" döpte jag den till. Och den ser väl ut på samma sätt som alla mina listor gör nu för tiden, så den är inge märkvärdig. Åt glass förut också, det var riktigt gott och jag tog det sista som fanns här hemma, hehe. Men jag var en snäll dottr och lillasyster och skickade ett sms till mamma om att det var slut, så om de ville ha så fick de åka och köpa! Jonna och mamma ligger nämligen ute på Ingestrand nu, men dit orkade inte jag bli med, solade lite här hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela