Malin

En blogg om mig

criminal minds

Publicerad 2011-06-16 21:50:14 i allmänt,

Åh, varför älskar jag alla såna här amerikanska kriminalserier? Jo, för att de är bäst. Jag älskar dem. Jag ska bli som alla i dessa serier. Ska bli världens bästa kriminaltekniker när jag blir stor. Jag ska kämpa som bara den, jobba mig upp till toppen. Ska aldrig klaga, ska bli så galet bra att jag blir eftertraktad. Alla ska vilja att jag ska jobba åt just dem.

Först gäller det bara att jag kommer in på polisutbildningen. Sen gäller det att min polisrotel godkänner att jag får gå kriminaltekniker-utbilningen. Men det ska väl inte bli några problem?

Kommentarer

Postat av: MELI

Publicerad 2011-06-17 10:12:48

Vill du vinna en onepiece? Jag lottar ut en HELT gratis, i samband med ziperall.se!

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/otrolig-tavling-vinn-en-ziperall.html

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela