Malin

En blogg om mig

Classmates!

Publicerad 2011-06-14 21:26:37 i allmänt,

Jag tycker faktiskt väldigt bra om min klass. Det kanske inte alltid har verkat så, speciellt under turnérep och sådär. Men jag rådiggar klassen! Idag har vi setts i Strandparken och senare gick vi till AKM där vi körde viskleken. Det har blivit lite utav våran grej, vi älskar det och kör så fort vi får tillfälle ungefär! Det blir oftast jätteroligt och snuskigt, eftersom det är så vi är. Haha
Bilder från kvällen kommer upp imorgon kanske!

Just nu ser jag på So You Think You Can Dance och njuter av alla duktiga människor. Jag gillar att kolla på det och denna säsongen ska jag försöka kolla på varje program. Hoppas jag får mig någon favorit också som går långt, så man kan kolla mycket! Wiiii.

Imorgon är det skolavslutning, kommer kännas lite sentimentalt!

Kommentarer

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Publicerad 2011-06-15 10:02:54

ha ett fint sommarlov :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela