Malin

En blogg om mig

bilder

Publicerad 2011-06-22 20:31:28 i allmänt,

Ja, nu tänker jag visa lite bilder på dagarna som gått.


Matilda spelade i statsmusikkåren på lördagen och hade en lite för stor uniform!


Partyt hos Sofie började med massa chips. Matilda fick ett som såg ut som en fisk


Jag hittade en massa onödiga bilder i min kamera. Jonna var boven och här har hon tagit kort på våran favoritreklam, världens sötaste ungar!


Och här försökte jag mig på en inbakad fläta på mig själv. Första gången och jag är faktiskt rätt så nöjd. Den kunde varit bättre, men den kunde även ha varit sämre!

Sådär, fyra bilder fick ni. Tror inte att det kommer komma mer från festen, bilderna är rätt fula. Haha

Nu måste jag ladda mentalt för jobb mellan 14 och 20 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela