Malin

En blogg om mig

årjäng, fika, jam

Publicerad 2011-06-05 18:51:14 i allmänt,

Förut var jag, pappa och Jonna i Årjäng för att gratulera min fillefarfar Gunnar. För er som inte vet vad en fillefarfar (eller morfar, mormor, farmor för den delen) är, så ska jag berätta det för er. Det är nämligen när det inte är ens riktiga farfar. Gunnar var nämligen tillsammans med min farmor, så därför blir han min fillefarfar. Vi köpte med kaffebröd och festis till Jonna (hon har inte blivit vuxen och börjat dricka kaffe än) och åkte iväg. Vi var inte där alls länge eftersom det blev så snabbt påkommet och jag skulle in till Arvika för att träna.

I Koppom köpte vi med oss pizza och åt när vi kom hem till Mellangården igen! Sen tog jag bilen och körde hem och sen till träningen.

Så nu har jag kommit hem efter ett riktigt roligt Jampass. Vi krånglade till allt ett snäpp och det var riktigt underbart! Vi var inte alls många där, men det kändes som att vi var jättemånga. Funderar på att ta mig en promenad nu faktiskt. Skulle inte vara alls fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela