Malin

En blogg om mig

7 juni 2011

Publicerad 2011-06-07 13:51:52 i allmänt,

Hej!

Jag hatar vädret som är nu. Man kan inte andas, över huvud taget. Och det är så galet varmt att man inte vet vart man ska ta vägen. Det är jobbigt helt enkelt.

Annars har det bara varit jobbigt. Har haft kör hela tiden. Tänk er, alla ettor, tvåor och treor (musiker då) som står i ett rum som rymmer alla precis, ungefär. Och så ska man sjunga för full hals. Ja, vart är luften då? Så jag och Edith har beklagat oss jättemycket. Sen har jag fått ett blåmärke efter en stol som Johannes och Adam skulle trycka mot mitt knäveck för att jag skulle ramla. Haha, så himla fail.

Nej, nu borde jag jobba på svenskaarbetet, och samhällen. Måste bli klar typ idag för jag har ingen tid annars.


Jonnas bild från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela