Malin

En blogg om mig

6 juni 2011

Publicerad 2011-06-06 09:45:40 i allmänt,

Godmorgon!

Okej, jag visste jätteväl att det var Sveriges nationaldag idag, ändå var jag tvungen att kolla vad det var för datum. Äsch, jag säger väl såhär. Nationaldag hit, nationaldag dit, jag bryr mig ärligt talat inte så mycket.

Ska ta en tripp till Tömte idag igen. Ska hämta hem Jonna som inte blev med igår. Så jag får vara en snäll lillasyster och åka de 3,5 milen för att hämta henne, vad gör man inte för sin syster? Nejdå, det blir härligt.

Annars ska jag läsa ut boken och börja skriva rescensionen på den och sen kanske även hinna med lite samhällskunskap. Ikväll blir det Attack, galet härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela