Malin

En blogg om mig

5 juni 2011

Publicerad 2011-06-05 11:15:02 i allmänt,

Hej!

Det är fint väder idag också, fast det blåser lite mer. Får se om man vågar sig ut, haha

Ska åka in till stan sen, alldeles själv. Hemsk vägen mellan Tömte och Arvika kommer bli. Den är dryg att åka om man är fler än en, tänk när man är ensam då. Kommer vara jättesegt. Jaja, jag ska in och Jama, så jag har något att se fram emot iallafall!

Imorgon tar jag och Edith oss en tur till Tömte för att hämta Jonna. Ska visa Edith lite hur det ser ut här också! Hon har aldrig varit här, så jag passade på att fråga henne om hon ville med, och det kunde hon tänka sig! Så vi tar bilen och åker hit igen. Då tar vi nog ett varv runt för att se oss omkring här hemma.

Nej, nu måste jag återgå till min bok. Snart utläst, då ska jag bara skriva om den också!


En lyckad hoppbild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela