Malin

En blogg om mig

4 juni 2011

Publicerad 2011-06-04 10:06:44 i allmänt,

Godmorgon!

Snyggt väder idag också. Okej, man kanske inte säger att vädret är snyggt, men nu gjorde jag det så det är okej.

Ska hem till pappa idag. Jag och Jonna tar bilen. Sen kommer jag in tillbaka imorgon igen, lagom till Jamen. Yä! Så vi ska väl slappa. Jonna sa att pappa köpt kött, så vi ska grilla, mumma! Sen tänkte jag försöka läsa i min bok och ligga ute i solen. Fick lite färg igår, så nu är det bara att bättra på brännan!

Ska nog göra mig i ordning nu, för mamma vill till Ingestrand och jag tror att jag ska köra henne.

Vi hörs!


Busig katt hemma hos pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela