Malin

En blogg om mig

30 juni 2011

Publicerad 2011-06-30 08:37:56 i allmänt,

Hej!

Glad tjej som såg att pengar kommit in på kontot. Underbart!

Undrar hur dagen kommer bli. Är ju meningen att jag och Sofie ska ut till Ingestrand, men det är jättemycket moln och solen kommer bara titt som tätt. Hmm. Jag får inte tag på henne heller. Men hon sover väl nu. Får försöka om en timma, då måste hon vara vaken, haha! Men får höra hur hon vill göra. Och vem vet, molnen kanske är borta om en timma?

Nu ska jag ta mig frukost och sätta mig ute och äta den. Då får solen gärna vara framme!


Jättesnygg bild, men den kändes så somrig!

Kommentarer

Postat av: Sassäh

Publicerad 2011-06-30 09:51:52

Hallojs på dig! :) allting bra en dag som denna? kram ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela