Malin

En blogg om mig

27 juni 2011

Publicerad 2011-06-27 10:43:05 i allmänt,

Hej.

Nu på morgonen har jag spelat lite Sims, man måste bara älska det spelet. Redan har det hunnit dö 6 personer, alla av ålder dock, så tro inte att jag är en massmördare. Haha. Men jag spelar gärna kortare stunder fast ofta. Då hinner man med andra saker under dagen också.

Undrar hur det kommer bli med min springtur med. För jag har ett dilemma. Mitt hår är så fett som det bara kan bli = jag vill inte visa mig ute bland folk. Hur gör man då? För det är ju onödigt att duscha innan man ska träna.. Blä. Sämst är vad jag är.

Detta är typ en av jordens snyggaste bilder. När vi väl tar kort, då ser alla ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela