Malin

En blogg om mig

22 juni 2011

Publicerad 2011-06-22 09:22:32 i allmänt,

Godmorgon!

Jag har precis insett att jag måste skaffa mig ett mer intressant liv. Jag gör ju inget om dagarna. Eller nu kanske jag har haft anledning då jag varit sjuk. Men annars. Jag sitter inne hela tiden. Ska bli bättre. Ska iallafall ta en promenad varje dag. Och allt detta lär ändras när jag börjar jobba. Då kommer jag klaga på att jag aldrig får vara ledig. Haha, det är fint.

Ska banne mig ta mig en promenad sen. Måste få komma ut i luften en sväng. Även om jag ska till Vik och resultattävlingen. Det gills inte för tillfället. Haha. Så jag måste röra på mig. Kanske drar med kameran om det blir finare väder.

Nu ska jag dega lite till innan jag äter frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela