Malin

En blogg om mig

21 juni 2011

Publicerad 2011-06-21 10:34:13 i allmänt,

Godmorgon!

Ännu en dag med förkyldningen. Usch vad jag hatar det. Ingen träning eller mys med vänner. Det suger. Så jag vill ha tips på mirakelkurer som gör att jag blir frisk på typ en timma?

Så idag blir väl en lugn dag också. Ska försöka läsa ut Carolina Gynnings Ego Woman som jag började läsa för jättelängesen, men i och med flytten så hamnade den i lådor och sen la jag bara in den i byrålådan och den glömdes bort och jag började läsa andra böcker. Men nu är jag igång igen, har läst hälften av den och har inte så mycket kvar. Men det var nog igen bok för mig, den känns så ytlig och tom. Men en annorlunda stil för mig att läsa iallafall.

Mamma var söt också. Ringde precis och ville höra hur det var med mig. Sen ville hon även veta om jag saknade något i matväg, det var nog därför hon ringde. Men vi kan låssas att hon ringde för min skull! Haha.


Jag vill till Tömte med megawesome väder och ta hoppbilder med Jonna. Kanske till helgen under midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela