Malin

En blogg om mig

2 juni 2011

Publicerad 2011-06-02 11:15:33 i allmänt,

Hej!

Nu har jag och mamma varit iväg och solat. I 21 minuter låg jag och pressade, haha. Så nu har jag fått lite mer färg. Ska dit med Edith också någon dag, göttä.

Annars ska jag läsa i svenskaboken, måste få den utläst nu så jag kan börja skriva. Vill inte lämna in det i sista sekund, fast det kommer väl bli så som vanligt.

Sen är det friidrott också. Har inte varit där på två veckor, så undrar vad vi ska hitta på idag. Vet inte ens om det är eftersom det är röd dag, men jag antar att vi kör på som vanligt. Vi brukar ju köra även fast det är helgdag, så då gör vi antagligen det idag med! Ska bli härligt att få komma ut till Vik igen, älskar det stället. Måste även höra med Stefan när de ska börja göra om, så jag vet när vi inte har träning. Haha.

Nej, nu borde jag skriva mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela