Malin

En blogg om mig

17 juni 2011

Publicerad 2011-06-17 08:41:15 i allmänt,

Godmorgon!

Idag vaknade jag verkligen inte på rätt sida. Tror det beror på att jag blev väckt av grannens borrande och spikande. VEM I HELA FRIDEN BÖRJA BORRA OCH BANKA KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN!? Det är så långt ifrån okej som man kan komma. Speciellt när det är sommarlov, vilket denna människa borde förstå. Jäkla idiot.

Ja, annars idag ska jag röra på mig väldigt mycket. Först promenad med Matilda klockan elva, om det inte öser ner regn som det gör nu. Sen ska jag gå med Sofie och Edith klockan två, hehe. Sen ska jag på Attacken klockan fem. Så jag har några saker som ska göras idag. Hoppas på mycket skvaller och skratt. Det är då jag mår som bäst. Wiho!

Nu borde jag äta och sånt, men jag är inte på humör pga grannen. Idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela