Malin

En blogg om mig

16 juni 2011

Publicerad 2011-06-16 09:13:13 i allmänt,

Hallå!

Idag ska jag på student. Det är en vecka senare än alla andra, känns det som. Men det gör väl inget det? Robin tar iallafall idag, i Åmotsfors. Ska bli kul att se hur en student går till där! Så jag ska åka typ kvart i tio för att se om jag hittar något att hänga på hans hals, hehe.

Annars idag blir det fika efteråt och sen måste jag till träningen. Men det hinner jag nog, fick ju ta egen bil också, så det är skönt. Hopppas bara jag hittar parkering i Åmotsfors, haha. Inte allt för långt bort från skolan heller. Aja, sen måste jag hitta pappa, Kerstin och alla andra med. Det lär ju bli spännande.

Nej, nu måste jag göra mig i ordning om jag ska komma iväg någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela