Malin

En blogg om mig

14 juni 2011

Publicerad 2011-06-14 08:52:03 i allmänt,

Tja!

Idag slapp vi matten, eller jag vet inte egentligen. Men han har sommarmatte också, och då skulle han springa mellan oss och den och då lär jag inte få något gjort alls. Så jag tog mig sovmorgon och satsar på att sjunga fint på sånglektionen istället! YÄ!

Ska bli kul att vara med klassen sen, dock regnar det nu. Men såfall har vi bestämt att vi ska vara inne på musikskolan. Det funkar minst lika bra det! Hoppas att så många som möjligt kan komma också, skulle vara kul om verkligen h-e-l-a klassen vore där!

Nu måste jag iallafall göra mig lite i ordning för skolan. Ska ha Sång, samhäll - prata om koreakonflikten, dubbeltimma idrott - eftersom alla inte har haft lektion tog vi av ensemblen, men tydligen skulle vi ha det för utvärdering, jaja... Sen slutar jag, då ska jag hämta en faktura på körskolan och sen ska jag sola med Edith! Yä!


Ett gulligt dagboksinlägg som Jonna skrev när hon var lite.

Kommentarer

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Publicerad 2011-06-14 20:58:21

ha en fiin kväll, okej?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela