Malin

En blogg om mig

13 juni 2011

Publicerad 2011-06-13 07:24:38 i allmänt,

Godmorgon! Solen skiner idag och av någon konstig anledning så är jag på bra humör, så dagen kan faktiskt bli bra. Haha.

Det blir dock en konstig dag idag. För jag har en lektion nu klockan åtta, sen har jag ingen mer förrän 12.15, så jag har lite håltimma om man säger så. Men den ska jag ta tillvara på, ska skriva som bara den på Koreakonflikten så att den blir klar. Det bästa är att lektionen jag har där vid tolv är just Samhällskunskap, så då får jag ännu mer tid till att skriva. När samhällen slutar ska jag göra nationella i tyska. Lyssna och skriva blir det. Sen får jag sluta.

Ska även träna Attack sen. Måste göra det som avbrott i Koreakonflikten förstår ni. Annars kommer jag bli galen på den.

Nej, nu kallar skolan snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela