Malin

En blogg om mig

11 juni 2011

Publicerad 2011-06-11 10:06:16 i allmänt,

Godmorgon!

Igår var en mycket bra dag. Studenterna var jättefina! Sen gick vi (jag, Matilda, Sofie, Ida och Edith) till affären och köpte ton med godis (vi har mer än hälften kvar tror jag) massa chips och dricka. Så vi hade en del att göra under kvällen. Vi pratade massvis, lyssnade på musik och var allmänt flummiga som vanligt. Edith, Matilda och Sofie skulle upp tidigt dagen efter, alltså idag. Och kunde inte stanna så länge. Men Ida blev kvar en stund sen körde jag hem henne. Så det var riktigt trevligt och måste göras om snarast!

Idag ska jag springa, plugga, plugga och plugga. Ungefär något i den stilen. Det blir nog en fin dag detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela