Malin

En blogg om mig

10 juni 2011

Publicerad 2011-06-10 07:29:50 i allmänt,

Godmorgon!

Nu har jag faktiskt varit duktig. Det är inte alla som tar sin sovmorgon och skriver klart svenskan på istället för att sova. Men se det gjorde jag och nu är jag klart. Så nu har jag ungefär en timma på mig att bli klar till skolan. Riktigt härligt med lite extratid såhär på morgonen.

Idag ska vi ha: Svenska (sista för terminen), dubbeltimma idrott tydligen eftersom flera lektioner har gått bort och då har inte alla kunnat haft sina individuella lektioner, engelska - fika med Annki och betygsprat, Samhäll - skriva mer på rapporten.
Så det kommer bli en rätt så händelserik dag. Hoppas verkligen vi slipper andra timman idrott, annars får vi ingen lunch och det suger.

Ikväll ska jag se på alla fina studenter som ska gå balen. Efter det blir det tjockismys hemma hos mig med finfina flickor! Ska bli jättetrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela