Malin

En blogg om mig

Tömtestugan

Publicerad 2011-07-27 18:59:18 i allmänt,

Har varit med pappa och Remy och badat vid Tömtestugan, eller Tomtestugan som en unge skrek till sin mamma "Mamma! Det är folk vid Tomtestugan och badar". Jotack, det hörde vi. Har lite bilder därifrån som jag tänkte visa er. Sen kör pappa in mig till stan, vi tar motorcykeln, härligt!


För att ta sig till stugan måste man gå genom skogen, det är blött och svårt. Men när man väl är framme ångrar man sig inte!


Pappa vid stugan


Pappa blev Jesus och kunde också stå på vattnet!


Så fint!


Det var lite molnigt och ganska kallt i vattnet, men jag passade på att tvätta håret och det var ändå skönt!

Kommentarer

Postat av: Sannie - Life in the USA

Publicerad 2011-07-27 22:46:31

Sannie - En konstnärlig blogg som är boendes i USA (för tillfället). Början på nästa år flyttar jag till Tokyo, Japan för att studera! :)



Kasta en kotte på mig om du inte gillar dessa äckel päckel kommentarer :)

Postat av: Sannie - Life in the USA

Publicerad 2011-07-27 22:47:31

Sannie - En konstnärlig blogg som är boendes i USA (för tillfället). Början på nästa år flyttar jag till Tokyo, Japan för att studera! :)



Kasta en kotte på mig om du inte gillar dessa äckel päckel kommentarer :)

Postat av: My - From depp to pepp

Publicerad 2011-07-28 02:48:08

Fin blogg, allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela