Malin

En blogg om mig

there's a fire starting in my heart

Publicerad 2011-07-20 22:02:55 i allmänt,

Usch vad jag är sliten. Jobbet tar på en, och speciellt när det är apamycket folk så att man inte kan andas i en minut utan att det blir kö. Men imorgon tar jag nya tag och jobbar 12-20! Pengar rullar in som de ska. Ungefär så får jag tänka för att orka med dagarna. Men det har gått snabbt och roligt folk har det varit. Så det är helt okej.

Och just det. Igår såg ju jag, Jonna och Stina på Harry Potter! Den sista delen, eller den sista filmen. Och den var bra faktiskt. Jag har inte hängt med alls bra i filmerna nu mot slutet, det är så många olika människor med och jag blandar ihop och sådär. Men ja, jag hände med nu iallafall. Behövde inte störa Jonna och Stina en enda gång under filmen, och det tar jag som något bra. Dock kollade jag bort när spindlarna kom, men ingen hade väl förväntat sig något annat. Sen var den inte som jag trodde. Haha, trodde fler skulle dö. Jaja.

Nu ska jag äta en banan eller något, för jag är galet hungrig.

Vi hörs imorgon, perhaps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela