Malin

En blogg om mig

stay, away from me

Publicerad 2011-07-22 21:28:22 i allmänt,

Först och främst vill jag bara påpeka det som hänt i Oslo. Tycker det är himla galet att en människa kan göra något sånt. Förstår inte hur man tänker, vad man har i huvudet. Förstår det verkligen inte. Hemskt.

Ska äta mer mat nu, innan jag dör av hunger. Eller, ah. Har ätit lite, men blev inte så mätt. Varför äter jag så mycket efter jag kommit hem från jobbet? Galet mycket äter jag. Jaja, det är väl pga all godisdoft och får stå ut med under dagen. Haha.

Imorgon blir det fika med Sofie, Vik och Stjärnspelen och sen mat hos mormor och morfar eftersom morfar fyller år! WIHO. Gottigt. Efter det blir det mer Vik och sen hemmakväll. Söndag blir det funktionär på Vik hela dagen. Göttää

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela