Malin

En blogg om mig

sliten tjej

Publicerad 2011-07-02 20:58:31 i allmänt,

Ojoj, det tar på en alltså. Utan att man riktigt märker det förrän man är hemma och vilar. Men det är jobbigt på jobbet, stå i dryga åtta timmar. Visserligen fick jag sitta i en sittkassa idag och det var otroligt skönt! Första gången jag provade en sån och det var lite skumt att inte kunna "beepa" sakerna själva, utan fick vrida och vända så mycket man orkade. Haha. Men det gick bra iallafall.

Sen trodde jag helt fel också. Jag trodde att allt stängde åtta, det stänger ju sju på helgen! Så jag kunde inte gå och titta så jag ringde Jonna och hörde vad hon hade för sig (för jag hade fått ett sms om att mamma inte hade bilen) och frågade om hon kunde hämta mig. Annars skulle jag behövs vandra runt i en timma på Maxi mat, inte direkt det man är sugen på. Så hon kom och hämtade mig, världens bästa! <3

Imorgon ska jag köra riktigt försiktigt fram och tillbaka. Hem får jag sällskap av Sofie, awesome! Men det är något på bilen som lossnat, så får vara försiktig

Och jag vill vara på bryggan med mina vänner och lyssna på Sahara Hotnights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela