Malin

En blogg om mig

Shopping

Publicerad 2011-07-19 15:39:22 i allmänt,

Många pengar fattigare. Såklart. Vad hade jag förväntat mig?

Fyra (!!) nya linnen, två basic och två med mönster. Tre par nya örhängen, mest för att jag kikat på dem några gånger och nu kostade de 20kr istället för 80, KAP! Massa nya sprumpor, såna med låg kant, enbart för att ha när jag tränar för då är långa strumpor negativt. Sen köpte jag en födelsedagspresent till Ida också! WIHO, ska bli så kul att se henne på söndag igen. Får passa in det med mitt funktionärsjobb bara!

Jag, mamma och Jonna åt sen thaibuffé, galet gott. Sen bestämde vi att vi faktiskt fick köpa oss en varsin glass. Så då gjorde vi det, gott var det iallafall.

Nu håller jag på att bestämma mig om jag ska på spinningen eller inte, lutar mest åt "inte" eftersom jag känner mig galet ofräsch efteråt, även om jag har duschat. Och det är inte så kul att se på bio helt äcklig. Så nej, jag tror inte jag går.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-07-19 16:00:32

najs

Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

Publicerad 2011-07-19 16:12:54

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

Postat av: ida

Publicerad 2011-07-19 16:18:26

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

Postat av: LouiseMonica

Publicerad 2011-07-19 16:56:09

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

Postat av: Ida

Publicerad 2011-07-19 19:33:26

Svar: haha, tur att det inte är det då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela