Malin

En blogg om mig

promenad med hundarna

Publicerad 2011-07-07 20:46:05 i allmänt,

Nu är första turen med Mulle och Brasse avklarad! Jag och mamma gick runt Vik och stallet och hundarna var jätteduktiga. Om ni undrar varför jag börjar prata om hundar helt plötsligt så är det för att vi är hundvakter åt min mosters hundar. Vi ska ha dem tills på söndag då Nilla kommer hem igen. Jättespralliga är dem och ska ligga PÅ en i soffan. Haha, men det är skönt. Lite liv nu när kaninerna är på semester. Blir så tomt här hemma annars. Så det är bara roligt. Jag tar dock inte upp bajs om vi är ute, så jag måste alltid gå med någon. Haha. Jag kommer aldrig kunna ha en hund själv!


Brasse


Mulle (son till Brasse)


Fina då!
Bilderna är tagna från Nilla's Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela