Malin

En blogg om mig

några bilder

Publicerad 2011-07-24 22:11:42 i allmänt,

Jag vill bara visa er lite bilder från igår kväll med mina fina vänner Sofie och Edith, nu när jag ändå fått tummen ur och lagt in bilderna på datorn.








På den första bilden ser vi Sofie rumpa, jag vet inte varför. Men ja, det brukar bli såna konstiga bilder när vi är i farten. På den andra bilden ser ni oss. Klockan var 22 någonting och jag och Edith skulle precis åka hem eftersom hon hade åkt bil från Skånelandet hela dagen och jag skulle upp på friidrottstävling. Den tredje bilden kallas för "jag förlossar mig själv" eller hur det nu var ordagrant. Det var den kloke och vise Edith som uttryckte detta om sig själv. På den fjärde bilden hade vi ett tema fast ingen visste om det, eftersom alla visar sina tänder, ingen planering inför det kortet, faktiskt. På den näst sista bilden är det meningen att vi ska vara "förvånade". Dock är det bara jag som lyckas halvhjärtat. På den allra sista bilden är vi "arga" men jag ser mer ut som en bulldog, fast de kanske är arga?

Det var iallafall en fin kväll med massa bilar, chips, godis, skratt, prat och kort. Det är underbart och jag har saknat att ha en sån fin kväll med mina fina flickor. Vi bestämde att det måste bli någon mer gång, snart. Tror det blir i början av augusti, under hamnfesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela