Malin

En blogg om mig

music

Publicerad 2011-07-29 14:11:17 i Spotifymix,

Det var ett tag sen jag la ut någon musik nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska presentera då jag inte har börjat lyssna på någon "ny" musik. Utan det rullar på med det vanliga. Något band jag fastnat lite extra för (har bussresor och tågresor till och från Charlottenberg att tacka, plus min iPod då) är Arctic Monkeys! Så ni får lite favoritlåtar från dem. Och jag säger en sak, deras senaste två album är inget för mig. Tacka vet jag deras två första album!

Arctic Monkeys – Brianstorm
Arctic Monkeys – Balaclava
Arctic Monkeys – Old Yellow Bricks
Arctic Monkeys – I Bet You Look Good On The Dancefloor
Arctic Monkeys – Fake Tales Of San Francisco
Arctic Monkeys – Dancing Shoes
Arctic Monkeys – Mardy Bum
Arctic Monkeys – When The Sun Goes Down
Arctic Monkeys – D is for Dangerous

Ungefär sådär. Tror att dessa låtar är dem jag lyssnar mest på. Sen finns det såklart många andra som jag också lyssnar på, men inte alls lika mycket som de ovanstående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela