Malin

En blogg om mig

konstigt?

Publicerad 2011-07-06 14:47:00 i allmänt,

Är man arbetsskadad om man drömmer att man säljer godis och stänger kassorna? För det har jag drömt, ända sen natten till lördag. Har frågat om kvittering och säger till kön "jag måste stänga denna kassan för jag ska sova" och så vänder jag på mig. Jag sätter mig upp och "kollar" mot min dörr för att se på de nya kunderna som kommer och vill betala. Jag säger att "kvittot kommer där" och pekar mot mitt fönster. Lägger alla godis och tobaksvarorna i påsen och säger "ha de!" eller något annat i den stilen.

Det är alltså detta jag drömmer om under nätterna. Sen fredagen har jag drömt det. Knepigt hur jobbet kan påverka en så himla mycket.

Eller så är det bara jag som är extra konstig?


Konstig tjej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela