Malin

En blogg om mig

Kaffekvarnen

Publicerad 2011-07-29 22:31:53 i allmänt,

Ååååååh, det var så himla fint och mysigt där! Jättefint att ha som kafé, perfekt.

Repet förut gick sisådär, vi hade glömt massvis och texter satt inte så bra som de har gjort. Men på själva spelningen sen tyckte jag nog att det mesta satt! Kändes jättebra och det var mycket folk. Pappa kom förbi på motorcykeln också, kul! Visste inte att han tänkte dyka upp, jätteroligt att han gjorde det! Vi fick bra respons också, kändes helt enkelt superbra att spela med klassen igen.

Så träffade vi Elisabeth också, hon tyckte det skulle bli superkul att ha oss som mentorklass till hösten! Tycker det ska bli kul att ha henne som mentor också, jag gillar Elisabeth!

Imorgon blir det jobb 11-18. Mamma och Jonna kommer och hämtar mig så jag behöver inte vänta på något tåg. Vi ska köpa godis sen åker vi hem och myser hela kvällen!

Ha det gött så hörs vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela