Malin

En blogg om mig

jordgubbar

Publicerad 2011-07-11 14:12:47 i allmänt,

Jag och Jonna köpte jordgubbar förut, så nu har vi ätit det. Alla tre (jag, mamma och Jonna) har fått jordgubbskoma, men nu är vi på fötter igen! Vi var på stan förut också, så nu har jag bokat klipptid och tid för uppsättning av hår till studenten. Jovisst, tidigt ute. Men det var redan flera andra som hade bokat sa Susanne! Men jag får en bra frisör iallafall, som vi känner också. Så det är skönt. Vet redan hur jag vill ha frisyren. Vet tillochmed hur klänningen ska se ut. Så det är fint. Sen pratade vi om smink också, får se hur jag gör med det.

Ska på Attacken som är ute sen med. Skönt! Har inte tränat på två veckor typ. Eller, var på releasen av Jamen igår. Och herregud vad roligt nytt pass. Jag älskar det redan! Men det var galet mycket folk, så det var svårt att röra sig. Hälften kommer nog inte vara med nästa gång. Brukar vara så... Haha. Men det var ett superkul pass iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela