Malin

En blogg om mig

jobb jobb jobb, pengar pengar pengar

Publicerad 2011-07-01 21:24:39 i allmänt,

YÄ! Niotimmarspasset avklarat! Nu väntar man bara tills 25e då man får pengarna för slitet. Och jag tycker att idag har gått väldigt bra. Snabbt som satan har dagen gått. När jag fick lunch så kändes det inte som att fyra timmar redan gått. Men skönt när tiden går så snabbt. Det har varit mycket folk också, det är väl därför som tiden gått så snabbt också. Hoppas på mycket folk resten av helgen plus måndag så det är kort tid till jag får ledigt igen! Ledig tisdag till torsdag.

Nu ska jag äta alla Snickers som jag fick med mig hem för att datumet gått ut! WIHO! Imorgon går jag upp 08.15 för att hinna till jobbet 10.00. Slutar 19, men då ska jag leta skor och kolla i affärer till 20.30 så tåget hem går. Skön dötid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela