Malin

En blogg om mig

hemma

Publicerad 2011-07-08 21:14:11 i allmänt,

Färdigjobbat! Idag har tiden gått otroligt fort, och det är så himla skönt! Har stått i kassan mestadels, men sen fick jag även var aute bland smågodiset, så jag har plockat massvis där. Härligt att veta lite mer hur man går tillväga där, så man kan gå dit om det är lite folk i kassan. Sen fick jag mitt passerkort också, så nu tar jag mig in på jobbet! Gött!

Nu äter jag lite mat, för himmel vad hungrig jag har varit idag. Inte bättre blev det av all godisdoft när jag plockade upp varor, men det var bra att jag stod emot. Haha.

Imorgon blir det jobb 10-19. Åker med Matilda dit och tar tåget hem, fina fisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela