Malin

En blogg om mig

hemma hos pappa

Publicerad 2011-07-26 21:46:51 i allmänt,





Oj, tre lagomt fräscha bilder på mig fick ni nu.
Sitter alltså hemma hos far min och mår gött. Tänker stanna här hela dagen imorgon också! Så får han köra hem mig till Arvika på kvällen någon gång. För på torsdag är det jobb mellan 14 och 20 som gäller. Totalt värdelös tid då man kommer mitt uppe i allt.. Hemskt. Men jaja. Jobbet idag var riktigt roligt. Skrattat som bara den, och det är väl mycket av poängen?

Nu ska jag göra något annat. Ska snart ringa hem och få reda på adressen till hemsidan där jag hittat min blivande studentbalklänning (ja, jag har redan hittat en och jag hittade den för några månader sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela