Malin

En blogg om mig

handlat grejor!

Publicerad 2011-07-12 13:37:06 i allmänt,

Jag köpte ganska mycket i Charlottenberg. Två klänningar och en kjol, fem par örhängen, en fotobok (eller, jag vet inte vad jag ska kalla det, typ fotoalbum fast ändå inte), stift, pennor, hårinpackning, ansiktsmasker. Jaja, nu har jag saker för en tid framöver. Haha.

Så nu sitter jag och pysslar med boken som jag ska klistra in fotona i. Jag har haft massa foton hemma ett tag men inte hittat någon bok, så nu jäklar! Har tagit ut några av mina favoriter och håller på att pyssla ihop några sidor. Dock har jag inget lim, men det ska jag åka och köpa sen, när jag ska hämta Jonna. Och då blir det pyssling på allvar!

Spinning ikväll också, terrän i en timma! Kommer dö, haha. Nejdå, det kommer vara hur skönt som helst, och det gillar vi! Igår på Attacken fick jag såklart håll efter halva, men det gick över fort iallafall. Körde på bra för att inte ha tränat på två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela