Malin

En blogg om mig

godis, tv, bok, sims

Publicerad 2011-07-05 22:54:49 i allmänt,

Ja, det blev inge Charlottenberg idag, så jag tar det imorgon istället. Åker med bussen 12.05 och vet inte riktigt när jag tar tåget hem. Kommer vara tråkigt att vara där själv. Men alla är upptagna imorgon. Synd! Jag ska iallafall leta efter lite saker, shorts en väska och sådär.

Hamnfesten ska jag gå på också! 5-6 augusti blir det. Och den 5 augusti klockan 22.00 ska jag stå längst fram och skrika på Maggio. Jobbar till åtta och kommer hem nio, men jag borde hinna in och komma fram dit. Jag hoppas verkligen på det. Edith ska stå längst fram med mig också! YÄ! Kommer bli galet awesome. Kostar femhundra kronor, men det kommer vara så himla värt det. Värt vartenda öre.

Nu ska jag sova och vara pigg inför imorgon. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela