Malin

En blogg om mig

gamla bilder del 9

Publicerad 2011-07-09 13:47:00 i gammalt,


Detta är Jonna när vi fiskade en gång, snyggt myggnät vill jag bara säga


Marcus och Robin åkte i en "karusell" eller ni vet, en sån sak som bara rör sig lite och är för småbarn.


Ida och Evelina (som tar bilden) var och hälsade på hemma hos min pappa


Jag kom sexa i spjut (läste det på bildtexten) och var jättenöjd


Jonna med en fet fisk


Min allra första tävling. Jag hoppade längd och hade nog världens snyggaste stil. Nummerlappen hade nummer 101 och jag fick autograf av Stefan Holm (den första av alla jag senare fick)


Jag stötte även kula och det såg ut som att jag inte ens tog i...


Adelina, Miranda och jag vad det som höll ihop under tävlingen

Alla bilder (utom de tre sista) är från 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela