Malin

En blogg om mig

gamla bilder del 7

Publicerad 2011-07-06 17:06:40 i gammalt,


Jag och Jonna brukade roa oss med att kasta godispapper i glas. Mamma blev jättearg på oss med vi fortsatte ändå. Det finns en mycket bra och underhållande film om detta, men jag vet inte vart den är, tyvärr. 2007


Glädje! Mando's spellista från festivalen


Min bebis på semester hos pappa


Marcus och Jonna, så liten kille här! 2007


Jordens vattenkrig hade vi det året. Det höll på i två eller tre dagar. Tusen vattenballonger gick nog åt och tusentals liter vatten. Jag var bara åskådare och fotograf. Men galet vad kul vi hade!


All the waterballoons


Hinkar kom fram tillslut


Dagen efter fortsatte vattenkriget i Glava där kast i poolen va vanligt


Sista bilden från vattenkriget och för gamla bilder. Marcus fick ett regn av vatten över sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela