Malin

En blogg om mig

gamla bilder del 6

Publicerad 2011-07-05 11:24:00 i gammalt,

Jag tänkte att det får komma upp lite gamla bilder igen. Det var en stund sen ni fick det.


2007 tittade jag på en snygg man när han var med på tv'n


Världens snyggaste bild på mamma, -07


Jonna hade ett sommarjobb på Öland i några veckor. De gjorde en snygg lapp, -07


Innan Arvikafestivalen det året skrev Jonna på min tröja. Plus att jag gjorde ett jätteflummigt halsband


Överlycklig tjej 2007


Jag förstod inte grejen med att bada i leran. Men det kanske var kul, vem vet?


Jag köpte mig en übersnygg tröja som jag fortfarande har kvar och använder, -07 såklart


En sippah-bild på mig och Jonna får avsluta för denna gången. Denna bilden är från något år och jag vet verkligen ingenting om hur den kom till eller varför. Men den är rätt het om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela