Malin

En blogg om mig

gamla bilder del 4

Publicerad 2011-07-01 15:55:00 i gammalt,


Oj, längesen. Denna helgen minns jag att jag fick mina linser. På bilden är det jag, Jonna och Robin -07


Detta är från vår klassresa i sexan. Vi var i Göteborg och det var fantastiskt! -06


Världens bästa maskot, HÄRRMANN -07


Tävling i Oslo -07


Åh, jag med ridbyxor och Jonna med häng, det kan inte bli bättre <3 -07


Jaa, 2007 ägde vi en EU-moppe. Eller, vi kanske har kvar den, vet verkligen inte


Fotbolsstolparna på Klamhagen blev ofta geggiga och vi brukade roa oss med att släppa dem från hög höjd så att geggan skulle åka upp. Äckligt, men sant -07


Pinnbrödet här får avsluta för denna gång. Vi hade friluftsdag i sjuan och jag hängde med vänner jag inte kände så bra men som nu har blivit några av mina närmaste vänner eftersom vi går i samma klass och är hur lika som helst. Detta var iallafall 07

Hoppas ni gillar att se gamla bilder. Även om ni inte gör det tänker jag fortsätta. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela