Malin

En blogg om mig

gamla bilder del 10

Publicerad 2011-07-12 13:28:00 i gammalt,

Det är allt många delar av gamla bilder nu, men jag har så galet många och det är så roligt!


Ja, ni ser ju själv på bilden vilka detta är. Bilden måste vara jättegammal


2007 hade jag hellugg och himla snygg hårfärg!


Jonnas bild, men den är så fantastisk!


Åh, vi brukade cama med varandra och göra fula grimaser <3


Världens poser!


HAHAHAHAHA! Jag brukade sätta klisterlapparna från äpplen, bananer, päron (Ja, på alla frukter som hade en sån lapp) på kylskåpssidan och hade jättemånga innan mamma tog bort dem, haha!


Boregalan 2007, nog den snyggaste bilden som finns på mig och Ida!


Sista bilden blir också från samma Boregala. Ida ritade så snyggt upp en släggplan i gruset och prickade ut hur långt hon skulle kasta!

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-07-12 17:22:36

alltså OMGGGGGGGGGGGGGGG på första bilden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela