Malin

En blogg om mig

en sak jag inte förstår

Publicerad 2011-07-31 23:12:04 i allmänt,

Människor som tar godis så att det hamnar hur mycket som helst utanför. Hur TAR de godis ens? Vill de inte ha det i påsen, eller satsar de på att få så mycket som möjligt utanför?

Idag har jag stört mig jättemycket på detta, då jag har gått i godiset hela dagen. Det var som jag och en till sa, att nu tänker man jättemycket på hur störande det är när folk inte ställer tillbaka saker på rätt plats och att man själv börjar göra det i tex mataffären även om det innebär att man måste gå igenom allt igen. Men det är lite så jag känner, det känns så respektlöst att bara ställa ner sakerna på första bästa plats. Tror inte att de som gör det skulle uppskatta det ifall det var DEM som jobbade. Så jag förstår inte poängen, har jag missat något?

Irriterad tjej var jag iallafall på jobbet. Tur att man har bäst arbetskamrater som gör allting så mycket roligare! Nu är jag ledig i två dagar, då ska jag spendera massvis med tid till familjen. Imorgon åker vi till Tes och Alen och spelar kort! Kuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela