Malin

En blogg om mig

bodyjam 57

Publicerad 2011-07-17 19:56:25 i allmänt,

Åh, jag ÄLSKAR det nyaste Jampasset. Jag vet, jag har sagt att jag älskar det förra, men det nya. WOA! Helt galet vad det är rytmer och goa danssteg. Jag är helt såld. Dock har jag insett att jag ser jätterolig ut, men det spelar ingen roll, jag kör på ändå! Idag var det lite mer plats än vad det var för en vecka sen, men det var ändå trångt. Tur att man inte ska förflytta sig mer än framåt och bakåt, för då hade det verkligen varit k-a-o-s.

Har hunnit med en del sen jag kom hem. En dusch, hårinpackning och ansiktsmask. Skönt var det. Så nu är håret jättemjukt och härligt, och ansiktet känns fräscht. Lovely

Ska se på Systra i jeans - andra sommaren snart. Den börjar inte förrän nio så jag kan slappa innan dess. Imorgon är det jobb 10-19 (eller om det är 20, jag är lite osäker där.)


Känner mig såhär efter passet och all vård, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela