Malin

En blogg om mig

9 timmar, 10 timmar, jobb, lunch, kvittering

Publicerad 2011-07-03 20:18:48 i allmänt,

Tror att jag är jobbskadad. För när jag och Sofie åkte hem höll jag på att fråga om hon ville ha kvittering. Haha, så galet kul! Något som inte var kul var att när vi stängde sju, så var det asmycket folk inne så vi stängde kvart över istället. Roligt roligt. Menmen, jag får mera pengar! Wiho!

Imorgon ska jag upp sju för att åka buss fem över åtta för annars tar jag mig inte till jobbet.... Så jag får försöka hitta på något innan jag börjar klockan tio. Imorgon är det tio timmars jobb som gäller. Kommer vara stendöd. Äsch då, jag måste tänka "pengar pengar pengaaar" annars går det inte.

Nu ska jag låta mina ben vila ut extra mycket. Kanske ta en värktablett om vi har någon.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela