Malin

En blogg om mig

9 juli 2011

Publicerad 2011-07-09 07:26:26 i allmänt,

Hej!

En tidig morgon har vi här! Vaknade 06.30 och var självklart jättetrött, men nu har jag piggnat till en hel del. Måste göra mig frukost som jag kan äta sen på jobbet, för jag orkar inte äta just nu. Får åka bil med Matilda dit idag iallafall, känns bra. Sen får jag antagligen vänta i en timma efter att jag slutat tills tåget går. Men det gör inget, en kaffe på McDonalds så går allt bra. Kanske kommer någon och hämtar mig eftersom Tes och Alen antagligen kommer hem ikväll för plumpspelande! Kul!

Sen är jag ledig fram till på onsdag, känns underbart! Men på tisdag ska jag bli med mamma och Tes till Charlottenberg, dels för Tes ska till läkaren och kolla så att barnet mår bra (eller något i den stilen) och sen ska vi kolla runt på centret en sväng.

Nu måste jag bli klar, om en halvtimma hör Matilda av sig och då får vi se hur det blir på jobbet!
(Ja, alla mina inlägg handlar om jobb nu, men det är allt jag gör om dagarna!)


Dessa hämtade mig igår (inte Justin då, men det tror jag att ni fattade) och Karin är kvar än, kul att se henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela