Malin

En blogg om mig

8 juli 2011

Publicerad 2011-07-08 08:33:19 i allmänt,

Hej!

Vaknade av röjsågen utanför, kul. Väldigt roligt. Kunde inte somna om, visserligen skulle jag upp om en halvtimma. Så det fick gå bra ändå. Hundarna vaknade när jag kom ut och jag hade fullt upp. Fick inte ens gå på toa för att de skulle prata med mig. Men tillslut så! Sen plingade Henrik på dörren och skulle ge mig nyckelt till Nilla, då började Mulle skälla. En ful ovana. Men jaja, det gick bra ändå.

Nu ska jag göra mig i ordning för att kunna åka buss 10.05 så jag hinner till jobbet. Börjar elva slutar åtta. Det känns bra, för då finns en bra buss dit och ett bra tåg hem. Min resepolare idag är Matilda! Skönt att ha någon att prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela