Malin

En blogg om mig

7 juli 2011

Publicerad 2011-07-07 09:20:45 i allmänt,

Godmorgon!

Idag vaknade jag iallafall inte av att jag inte kunde andas. Och skönt var det! Idag vaknade jag av världens finaste sms från världens bästa Edith. Så himla underbar!

Ska fika med mina polare sen. Coola som fa-an är vi för den delen också. Vi kommer nog vara helt galna, som vanligt. Så om ni vill se på galenskap ska ni befinna er på City någon gång efter lunchtid. Då är det som värst! Haha.

Detta innebär också att jag måste göra mig i ordning, och det brukar ju aldrig gå så bra. Jag väntar med allt till sista sekund, och då får jag asamegabråttom.

Nej, nu blir det frulle!


Hej, du är den bästa i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela